مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 22:502023-02-21سياسي

افزایش 30 درصدی مشارکت لرستانی ها در توسعه عتبات عالیات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان از افزایش 30 درصدی مشارکت مردم استان در پرداخت نذورات و وجوهات برای بازسازی عتبات نسبت به سال گذشته خبر داد.

- اصغر حقی پور دوم اسفند در جلسه شورای راهبردی ستاد بازسازی عتبات عالیات از افزایش 30 درصدی مشارکت مردم لرستان در پرداخت نذورات و وجوهات برای بازسازی عتبات نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم لرستان در بازسازی حرم های اهل بیت (ع)، افزود: جشنواره نشان محبت عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) با هدف جذب مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات 24 اسفند ماه در خرم آباد برگزار می شود.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام مهدی قدرتی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به عشق و ارادت مردم استان به اهل بیت عصمت و طهارت و مشارکت آن ها در بازسازی عتبات عالیات گفت: برای جذب و مشارکت های مردمی باید به سمت به روزرسانی تبلیغات برویم.

همچنین خورشیدوند، مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان نیز در این جلسه با دعوت از خیرین برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، افزود: جشنواره نشان محبت با هدف اطلاع رسانی و افزایش مشارکت های مردمی در بازسازی عتبات عالیات برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی مشارکت لرستانی ها در توسعه عتبات عالیات

افزایش 30 درصدی مشارکت لرستانی ها در توسعه عتبات عالیات