مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 21:202023-02-21سياسي

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران انتظار فرج را انتظار قدرت اسلام دانست و انقلاب ایران زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده شامگاه سه شنبه در جلسه دوم آل یاسین به مناسبت ماه شعبان با اظهار اینکه ماه شعبان ماه دعا است، افزود: باید به این ماه ویژه نگریست.

وی با بیان اینکه نباید از قدر ماه شعبان غفلت کرد، این ماه را بافضیلت دانست و گفت: ماه شعبان در واقع روزهای آماده باش برای ورود به ماه رمضان است.

وی با عنوان اینکه شهیدان زنده هستند زیرا معیار حیات وممات در قرآن کریم متفاوت است، افزود: شهدا حق ش شفاعت دارند و قدرت شهید با شهادت الهی می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار اینکه در فتنه های آخر زمانی ملت ایران پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند، تصریح کرد: کسی که خدا را شناخت در وی گمراهی راه ندارد و شهدا این گونه بوده اند.

حجت الاسلام درخشنده با اشاره به فریضه جهاد تبیین گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد تبیین واجب فوری و قطعی است و یکی از نتایج انقلاب اسلامی تربیت جوانانی است که در دفاع مقدس و دوران کنونی پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است

انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است