مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-21فرهنگي

4 شهرستان مازندران فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در شهرهای رامسر، چالوس، کلاردشت و عباس آباد مجتمع فرهنگی و هنری نداریم و نیاز به مساعد نمایندگان استان برای تحقق آرزوهای هنرمندان هستیم.

- حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از محضر نمایندگان مسئولان شهرستان های رامسر، چالوس، عباس آباد و کلاردشت استدعا می کنم تا نسبت به تحقق آرزوی دیرینه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه این شهرستان ها که داشتن یک مجتمع فرهنگی هنری است، این اداره کل را یاری کنند تا هنر مندان از بلاتکلیفی در بیایند.

جوادی افزود: با همکاری و مساعدت نماینده و فرماندار رامسر و حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رامسر به توفیقاتی رسیدیم که امیدواریم با حمایت امام جمعه، فرماندار و شورای محترم و شهرداری رامسر گره چندین ساله مجتمع فرهنگی هنری رامسر باز شود و مشکل مرتفع شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه گفت: در چالوس با تهاتری که قرار است بین این اداره کل و شهرداری چالوس انجام شود انشاالله هنرمندان صاحب مجتمع فرهنگی هنری خواهند شد که این مذاکرات تاکنون پیشرفت خوبی داشته و کمی تلاش و همت عزیزان در شهرستان چالوس این آرزوی چندین ساله هنرمندان را جامعه عمل خواهد پوشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شهرستان مازندران فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است

4 شهرستان مازندران فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است