مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-21سياسي

انتظارات خود را بر اساس واقیعت تعریف و با جدیت مطالبه کنید


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: باید انتظارات خود را متناسب با واقعیت تعریف کرده و با جدیت پیگیری و مطالبه کنیم و در این مسیر دچار یأس و نا امیدی نشویم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: باید انتظارات خود را متناسب با واقعیت تعریف کرده و با جدیت پیگیری و مطالبه کنیم و در این مسیر دچار یأس و نا امیدی نشویم.

آیت الله مصطفی امروز سه شنبه در دیدار جمعی از علما، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان فنوج عنوان کرد: مسئولین نباید حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن را پای عملکرد خود بگذارند از این جهت که مردم بر اساس عشق خود به نظام اسلامی این چنین در صحنه حضور پیدا کردند که چنین چیزی مسئولیت ما را سنگین می کند و باید خدمت بی منت بیشتری ارائه کنیم و مردم نجیب صبور شریف و شایسته ارائه خدمات بیشتر هستند.

آیت الله محامی بیان داشت:خداوند متعال پیامبر را برای هدایت جامعه بشری فرستاد و کارویژه او را تعیین کرد که آیات الهی را برای مردم تلاوت و دل و جان آن ها را پاک گرداند تا رشد اخلاقی و معنوی داشته باشند و کتاب و حکمت به آن ها آموخت تا دانش و بینش آنها را عمیق تر کند که پیش نیاز رشد جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات خود را بر اساس واقیعت تعریف و با جدیت مطالبه کنید

انتظارات خود را بر اساس واقیعت تعریف و با جدیت مطالبه کنید