مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-21سياسي

سرمایه گذاری دشمنان در حوزه تربیتی است


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جغرافیای فکری محل جولان دشمنان است و به همین دلیل سرمایه گذاری دشمنان در حوزه تربیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری صبح امروز سه شنبه در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش و ائمه جمعه شهرستان های خوزستان با اشاره به اینکه تشکیل کار گروه های مشترک یک آغاز برای فعالیت های گسترده است، افزود: نگاه های جزیره ای موجب شکست برنامه ها خواهد شد و باید با وحدت کلمه به راهبردهای دقیق دست پیدا کنیم.

وی با عنوان اینکه همدلی و اتحاد، نقشه مشترک برای ارائه راه حل ها است، تاکید کرد: ارتباط پیوسته یک و مداومت در فعالیت ها ضرورت و توصیه قرآنی است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری، تربیت را جبهه اصلی فعالیت این کارگروه دانست و گفت: نسل آینده نسل سرنوشت ساز است و به همین دلیل سرمایه گزاری دشمنان در حوزه تربیتی است چرا که مسئله تربیت موضوعی عمیق و جدی است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: جغرافیای فکری محل جولان دشمنان است چرا که صیانت از جغرافیای فکری امری مهم به شمار می رود.

امام جمعه تهران، آموزش و پرورش بی نظیر ترین دستگاه کشور است دانست و افزود: ائمه جمعه ظرفیت بسیار مهمی دارند و در کنار جامعه فرهنگیان استان، متعهد، فعال و سرمایه ای بزرگ برای استان خوزستان هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری دشمنان در حوزه تربیتی است

سرمایه گذاری دشمنان در حوزه تربیتی است