مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:562023-02-21اقتصادي

فریاد یاسوجی ها از صف طولانی «سی ان جی»/ چند دلیل قانع کننده


خبرگزاری فارس- داریوش بهنیا- این روزها که گوشی همراه زنگ می خورد بیش از هر چیز اعتراض و انتقاد رانندگان تاکسی را می شنوی که از صف های طولانی جایگاه های سوخت سی ان جی شهر یاسوج به شدت اعتراض دارند.

یکی از آنها می گوید در این اوضاع و احوال سخت هر چند به هیچ وجه جوابگوی نیازهای اولیه زندگی هم نیست اما با همین مسافرکشی نان را بر سر سفره فرزندان خودمان می بریم از صبح ساعت 6 تا 12 شب باید در خیابان های شهر یاسوج پرسه بزنیم و عمر و زندگی خود را بگذاریم تا بتوانیم دستی جلوی کسی برای لقمه نانی دراز نکنیم.

آن دیگری که دوست اولی به نظر می رسد در ادامه می گوید با داشتن یک دختر معلول در خانه و همچنین چند فرزند پسر که از نوبت ازدواج آنها گذشته با یک تاکسی باید روزگار را سپری کنیم اما با وضعیتی که پیش آمده مجبوریم که ساعات اصلی کار خود را در خیابان های شهر یاسوج به ایستادن در صف طولانی گاز سی ان جی تلف کرده و اینگونه درآمد ناچیز کرایه کشی ما گاه به نصف هم رسیده است چرا که باید روزانه تا 2 بار در صف خسته کننده سی ان جی وقت تلف کنیم.

وضعیت نامطلوب سی ان جی ها در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به امروز و دیروز نیست خوب به یاد داریم که در اواخر دولت احمدی نژاد استاندار وقت مسئولان و متولیان جایگاه های سوخت سی ان جی را در استانداری گرد یک میز جمع کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد یاسوجی ها از صف طولانی «سی ان جی»/ چند دلیل قانع کننده

فریاد یاسوجی ها از صف طولانی «سی ان جی»/ چند دلیل قانع کننده