مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-21فناوري

راه دسترسی به دکل های مخابراتی سمیرم همچنان مسدود است


برق و مخابرات چهار شهر در این شهرستان بدلیل بارش برف همچنان قطع است و در حال بازگشایی راه های دسترسی برای رفع مشکل دکل های مخابراتی هستیم.

- مراد الیاس پور در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت شهرستان سمیرم در پی بارش سنگین برف هفته گذشته، اظهار داشت: هم اینک تمامی راه های شهری و روستایی شهرستان باز است.

وی با بیان اینکه برای وصل شدن تلفن برخی شهرهای شهرستان مشکلاتی داریم، ادامه داد: بدلیل بارش برف بالای 2 متر در ارتفاعات دسترسی به دکل های مخابراتی با دشواری هایی همراه است و باید برای دسترسی به دکل ها ابتدا مسیرهای مربوط به مناطق مرتفع را بازگشایی و سپس مشکل را برطرف کنند.

فرماندار سمیرم خاطرنشان کرد: اکنون چهار شهر شهرستان قطعی برق و مخابرات دارند که تلاش می کنیم با بازگشایی راه ها و دسترسی به دکل ها، مشکل بر طرف شود.

الیاس پور با بیان اینکه برآورد ریالی از میزان خسارت حوادث جوی اخیر در شهرستان نداریم، گفت: حدود 200 واحد مسکونی در شهرها و تعدادی از روستاها در بخش پادنا و بخش مرکزی خسارت دیدند که کارشناسان ادارات بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در حال بررسی و برآورد میزان خسارت ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی به دکل های مخابراتی سمیرم همچنان مسدود است

راه دسترسی به دکل های مخابراتی سمیرم همچنان مسدود است