مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-21حوادث

پدری که دست به قتل کودک 19 ماهه اش زد!


پدری که به وسیله خوراندن متادون به کودک 19 ماهه خود او را به قتل رسانده بود و قصد فروش اعضای بدن کودک را داشت، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده قتل یک طفل 19 ماهه به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جرائم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که یک پدر سنگدل به وسیله خوراندن متادون به کودک 19 ماهه اش او را به حالت بیهوشی در آورده و پس از انتقال او به بیمارستان قصد فروش اعضای بدن او را داشته است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پس از انتقال جسد این طفل معصوم به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ او، ضمن آشکار شدن هدف شوم این پدر سنگدل، شناسایی مخفیگاه او در دستور کار پلیس قرار گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به قتل طفل 19 ساله خود اعتراف کرد، گفت: با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

پایان پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدری که دست به قتل کودک 19 ماهه اش زد!

پدری که دست به قتل کودک 19 ماهه اش زد!