مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-21اجتماعي

پویشی برای کاهش تلفات جاده ای در 30 کیلومتری شهرها


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اجرای کمپین 30-60 در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: انتظار می رود با همراهی و تعامل دیگر دستگاه ها پویشی موفق در آستانه سال نو برگزار شود.

- احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان 2 اسفندماه با بیان اینکه بیش از 60 درصد حوادث ترافیکی منجر به جراحت یا فوت در 30 کیلومتری ورودی شهر ها رخ می دهد اظهار کرد: کاربران جاده ای با این تصور اشتباه که به مقصد رسیده اند، با سرعت غیرمجاز و عدم استراحت کافی در سی کیلومتری پایانی سفر خود متاسفانه منجر به حوادث ناگواری می شوند که قابل جبران نیست.

رییس کمپین 30-60 استان سمنان افزود: پویش 30-60 در نظر دارد با مطالبه مبلمان شهری در 30 کیلومتری محدوده شهرها و همچنین یادآوری به مردم که خستگی در حاشیه شهرها هم می تواند خطرناک و حادثه ساز باشد، با فرهنگ سازی رانندگی ایمن، از بروز حوادث جلوگیری کرده و در کاهش آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

منصورکیایی راه اندازی این قبیل پویش ها را در نزدیکی تعطیلات نوروز و تابستان لازم دانست و گفت: همزمان با جلسات خدمات سفر نوروزی 1402 اقدامات موثر در اجرای این پویش مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و بر هماهنگی با دستگاه های مرتبط و ذی ربط تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویشی برای کاهش تلفات جاده ای در 30 کیلومتری شهرها

پویشی برای کاهش تلفات جاده ای در 30 کیلومتری شهرها