مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-21سياسي

برای رسیدن به اهداف فرهنگی در جامعه پزشکی، باید دست به دامن شهدا شویم


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با تاکید بر لزوم هدف گذاری بر رشد، بصیرت و تربیت روح ایثار در جوانان گفت: برای اینکه این اهداف در جامعه پزشکی به ثمر برسد باید دست به دامن شهدا شویم.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با تاکید بر لزوم هدف گذاری بر رشد، بصیرت و تربیت روح ایثار در جوانان گفت: برای اینکه این اهداف در جامعه پزشکی به ثمر برسد باید دست به دامن شهدا شویم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در نخستین یادواره شهدای جامعه پزشکی خوزستان که امروز (2 اسفندماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اینکه پرچم شهدا در جامعه پزشکی خوزستان برافراشته است، بسیار جای خوشحالی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر بخواهیم در حوزه کارهای فرهنگی و تربیتی فهرستی ارائه دهیم قطعا ترویج یاد شهدا کار درجه نخست است بنابراین با این کار به بسیاری از اهداف دیگر از جمله رشد، بصیرت و تربیت روح ایثار در جوانان می رسیم و در جامعه پزشکی بیشتر به این اهداف نیاز داریم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: برای اینکه این اهداف در جامعه پزشکی به ثمر برسد باید دست به دامن شهدا شویم که این کار جامعه پزشکی را از طراحی های دشمن صیانت می کند و زمینه اوج و رشد آن ها را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رسیدن به اهداف فرهنگی در جامعه پزشکی، باید دست به دامن شهدا شویم

برای رسیدن به اهداف فرهنگی در جامعه پزشکی، باید دست به دامن شهدا شویم