مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-21پزشكي

انعقاد قرارداد چندین طرح تحقیقاتی و فناورانه با علوم پزشکی همدان


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان از انعقاد قرارداد چندین طرح تحقیقاتی و فناورانه بزرگ با دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد.

- رضا شکوهی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از انعقاد چندین قرارداد طرح تحقیقاتی و فناورانه بزرگ در دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد و اظهار کرد: هدف از انجام این پروژه ها ارزیابی، مداخله و حل تعدادی از چالش های مهم حوزه سلامت در سطح ملی و منطقه ای است.

وی با بیان اینکه این طرح ها با حمایت و پشتیبانی مالی معاونت تحقیقات وزارت بهداشت اجرا خواهد شد بخشی از آنها را شامل تحلیل وضعیت موجود، تدوین نقشه راه پایش و کنترل اعتیاد در ایران، طراحی و پیاده سازی سامانه یکپارچه سنجش و ارتقای سطح سواد سلامت در بزرگسالان، طراحی و تولید ژل آلانتویین به منظور بهبود جای زخم عنوان کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد:  علاوه بر طرح هایی که قراردادهای آنها به امضا رسیده تعدادی طرح های دیگری هم در حال تکمیل فرایند داوری است که به زودی قراردادهای آن به امضا خواهد رسید.

وی بیان کرد: برای انجام این طرح ها چندین مرکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی همدان و تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور مشارکت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد چندین طرح تحقیقاتی و فناورانه با علوم پزشکی همدان

انعقاد قرارداد چندین طرح تحقیقاتی و فناورانه با علوم پزشکی همدان