مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-21سياسي

مدیرکل جدید صمت چهارمحال و بختیاری معرفی شد


مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری برگزار شد و فضل الله رحمتی به عنوان مدیرکل جدید این سازمان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سجاد رستمی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در ارزیابی عملکرد سازمان صمت در سال 1398 استان چهارمحال و بختیاری رتبه 30 را داشت اما با تلاش و همت همه کارکنان در بخش دولتی و خصوصی این جایگاه با 19 پله ارتقا به رتبه 11 در سال 1399 رسید.

مدیرکل سابق صمت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پس از تغییر مبناهای ارزیابی نیز صمت استان در شاخص های عمومی و اختصاصی سازمان های صمت رتبه اول را از آن خود کرد.

رتبه پنجم چهارمحال و بختیاری در بخش صنعت وی افزود: در بخش صنعت با شروع طرح های صنعتی جدید از سال 1399 با صدور 892 جواز تاسیس، 52 درصد رشد اسمی و 300 درصد رشد سرمایه گذاری را شاهد بودیم و توانستیم رتبه پنجم کشوری را به دست آوریم.

رستمی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار واحد صنعتی با 23 هزار اشتغال مستقیم در چهارمحال و بختیاری فعال است، بیان کرد: 2 هزار طرح صنعتی در حال اجرا در استان وجود دارد که 2.

5 درصد طرح های کشور را شامل می شود و 400 مورد از این طرح ها پیشرفت بالای 60 درصد داشته و با تکمیل کامل این طرح ها 33 هزار اشتغال ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید صمت چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیرکل جدید صمت چهارمحال و بختیاری معرفی شد