مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-21اجتماعي

انتقاد محیط زیست استان مرکزی به عملکرد شهرداری اراک در مدیریت پسماند


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: محیط زیست نسبت به عملکرد شهرداری در مدیریت پسماند و وضعیت مرکز دفن نقد دارد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: محیط زیست نسبت به عملکرد شهرداری در مدیریت پسماند و وضعیت مرکز دفن نقد دارد.

یوسف یوسفی دوم اسفندماه 1401 در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان مرکزی بیان کرد: محیط زیست استان به عنوان یک دستگاه نظارتی، از وضعیت پسماند شهر اراک به شدت شکایت دارد.

حتی پیش از حضور بنده در مجموعه محیط زیست استان، رویه قضایی در قبال شهرداری در نظر گرفته شده بود چراکه وضعیت موجود بسیار اسفبار است.

وی با بیان اینکه محیط زیست به دادگستری اعلام کرد که اجازه دهید با توجه به اینکه شهرداری کار را شروع کرده، مسیر را ادامه دهد، گفت: بهبود وضعیت مرکز دفن پسماند اراک یک سری اقدامات آنی نیاز دارد، تمام شهرهای اطراف پسماند خود را به این مرکز منتقل می کنند و سازمان مدیریت پسماند بابت این امر هزینه دریافت می کند، پس لازم است حداقل دفن سنتی و اصولی آن انجام گیرد، ورود روزانه 350 تن زباله به این مرکز نیازمند مدیریت است و باید اقدام ویژه و آنی در این خصوص انجام دهند، در غیر این صورت ناچاریم به شکل قانونی اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد محیط زیست استان مرکزی به عملکرد شهرداری اراک در مدیریت پسماند

انتقاد محیط زیست استان مرکزی به عملکرد شهرداری اراک در مدیریت پسماند