مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-21اقتصادي

دعوت برای احداث «خانه مسافر» در شوشتر


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر از تلاش برای راه اندازی «خانه مسافر» در جهت اشتغال زایی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر از تلاش برای راه اندازی خانه مسافر در جهت اشتغال زایی در این شهرستان خبر داد.

داوود نجارآسیابانی در گفت وگوبا ایسنا، گفت: به منظور افزایش ظرفیت اقامت برای رفاه حال گردشگران و همچنین ایجاد امکان حق انتخاب فضای اقامت آنان در سطح شهرستان و گامی به سمت اشتغال زایی برای شهروندان از علاقه مندان در این حوزه برای اخذ مجوز اسکان خانه مسافر دعوت می شود.

وی افزود: متقاضیان کسب وکار در حوزه اقامت می توانند برای ثبت نام به معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی شوشتر مراجعه و مستندات لازم را جهت بررسی موضوع بر اساس دستورالعمل های موجود ارایه کنند.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر با اشاره به ثبت مشخصات مالک یا متقاضی دارای قرارداد رسمی و نیز ملک مورد بهره برداری در سامانه جانا توضیح داد: این سامانه با نشانی الکترونیکی www.

mcth.

ir علاوه بر صدور پروانه بهره برداری پیرامون فعالیت های گردشگری محلی برای بارگذاری تایید صلاحیت، تشخیص هویت و عدم اعتیاد بهره برداران بوده و در زمینه های دیگر همچون نرخ گذاری استحکام بخشی و غیره نیز کمک می کند تا ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت برای احداث «خانه مسافر» در شوشتر

دعوت برای احداث «خانه مسافر» در شوشتر