مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-21سياسي

جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب، ضامن قدرت بازدارندگی کشور است


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه گرامیداشت سالروز عملیات خیبر، جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضامن قدرت بازدارندگی کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت سوم اسفندماه سالروز عملیات خیبر، مجاهدت عالمانه در عرصه جهاد تبیین و جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ضامن قدرت بازدارندگی کشور و نقش آفرینی نسل جوان در صحنه پاسخ به نیازهای انقلاب نظام و میهن اسلامی دانست.

در این بیانیه آمده است: عملیات خیبر یکی از عملیات های راهبردی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و رویارویی با جنگ تحمیلی استکبار جهانی و ارتش بعثی صهیونیستی صدام علیه ملت ایران بود که در سوم اسفند ماه سال 1362 با رمز مقدس یا رسول الله غافلگیری و شکست نظامیان بعثی عراقی در منطقه طلاییه و هویزه در جبهه جنوب را رقم زد.

عملیات خیبر یکی از شگفتی ها و حوادث الهام بخش هشت سال دفاع مقدس در برابر جبهه جنگ افروز ضد ایرانی است که در عین حال با به کارگیری راهبرد عملیات آبی خاکی توسط رزمندگان اسلام تقویت و تعمیق روحیه رزمندگان اسلام و ضعف و هراس جبهه دشمن در ادامه جنگ را سبب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب، ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

جلوگیری از تحریف تاریخ انقلاب، ضامن قدرت بازدارندگی کشور است