مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-21سياسي

ارجاع گراش نهایی تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به قوه قضاییه


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش نهایی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به قوه قضاییه جهت رسیدگی به تخلفات احصا شده موافقت کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش نهایی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به قوه قضاییه جهت رسیدگی به تخلفات احصا شده موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس، گزارش نهایی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را بررسی کرده و با 127 رای موافق، 52 رای مخالف و 8 رای ممتنع از مجموع 217 رای با ارجاع این گزارش به قوه قضاییه جهت رسیدگی موافقت کردند.

در بخش جمع بندی و پیشنهاد این گزارش که توسط رضا حاجی پور نماینده آمل و سخنگوی کمیسیون آموزش و فناوری در صحن مجلس قرائت شد، آمده است: از آنجا که مطابق قانون برنامه ششم توسعه و اسناد بالادستی وزارت آموزش و پرورش، آموزش های فنی و حرفه ای باید سهم 50 درصدی از آموزش های دوره متوسطه دوم را داشته باشد.

ضرورت دارد ساز و کار مناسب برای تربیت منابع انسانی متخصص مورد نیاز فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع گراش نهایی تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به قوه قضاییه

ارجاع گراش نهایی تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به قوه قضاییه