مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-21سياسي

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در نسل جوان است


مهمترین برنامه دشمن ایجاد ناامیدی و تغییر نگرش و باورهای نسل جوان و نوجوان است.

  - ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: مهمترین برنامه دشمن ایجاد ناامیدی و تغییر نگرش و باورهای نسل جوان و نوجوان است.

  دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در نشست با مشاوران نوجوان فرماندار با اشاره به انتخاب مشاورانی از بین دانش آموزان اظهار داشت: فرمانداری کرمانشاه در حوزه های مختلف شوراهایی برای مشورت دارد و در حوزه دانش آموزی و از بین نوجوانان و دانش آموزان نخبه نیز یک شورا برای مشورت تشکیل شده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: برای اینکه بتوانیم از اندیشه تمام اقشار جامعه استفاده کنیم باید مشورت کنیم و بهترین راه این است که راهکارها و ساختارهای درستی را ایجاد کنیم و این جلسات فرصتی برای استفاده از نگاه دانش آموزان و مشارکت این قشر در ارتقای وضعیت جامعه است.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه تعامل و گفت و گوی افراد جامعه با یکدیگر بسیار اهمیت دارد، افزود: بهتر است این گفت و گوها بین نسل نوجوان و جوان و مسئولان باشد، زیرا مسئولان نیازمند نگاه تازه برای بهبود شرایط موجود هستند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه در پروپاگاندای رسانه های غربی مهمترین نقطه اثر جوانان و نوجوانان هستند، عنوان کرد: دشمنان فهمیده اند که مهمترین اقدام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در نسل جوان است

دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در نسل جوان است