مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-21سياسي

ماجرای بیمه شدن ابوالفضل پورعرب


همگام با بهمن ماه، موسم برپایی جشن های پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری، صندوق اعتباری هنر میزبان ابوالفضل پورعرب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، سید مجید پوراحمدی در دیدار با ابوالفضل پورعرب ضمن ابراز خرسندی از بهبودی و رفع کسالت این هنرمند محبوب کشور، برای وی از خداوند سلامتی و طول عمر باعزت مسئلت کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح وظایف و دستاوردهای صندوق اعتباری هنر به ویژه در یکسال گذشته در دولت مردمی، تکریم، حمایت، رفع مشکلات و دغدغه های اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت را همراه با حفظ شأن و جایگاه هنرمندان را از وظایف و رسالت خطیر ان صندوق عنوان کرد.

پوراحمدی با تجلیل و قدردانی از آثار تولیدی و فعالیت های ارزشمند هنری این بازیگر سینما و تلویزیون تأکید کرد: استاد پورعرب از جمله چهره های هنری است که سال های متمادی با نقش آفرینی های ارزشمندش لحظات به یادماندنی برای مردم ایران رقم زد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در عین حال تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر احساس مسئولیت عمیقی نسبت به جامعه فرهنگ و هنر کشور درجایگاه یک نهاد حمایت کننده دارد و تلاش می کند تا حداقل امنیت خاطر را در میان فعالان این حوزه ایجاد نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بیمه شدن ابوالفضل پورعرب

ماجرای بیمه شدن ابوالفضل پورعرب