مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-21سياسي

مسابقات قرآن یکی از ابزارهای تکریم کلام خدا در مقابل دشمنان است


مسابقات قرآن در هر کشوری از جمله کشور ما که رویداد مهم و یکی از نقاط عطف است؛ تا به دنیا نشان دهیم مسابقات قرآن یکی از ابزارهای تکریم کلام خدا در مقابل دشمنان است.

- عباس سلیمی پیشکسوت و فعال قرآنی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت: مسابقات بین المللی قرآن یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

به روح بلند امام امت درود میفرستم که به دلیل انس و عشقی که به قرآن می ورزیدند نقش فعالیتهای قرآنی در دوران انقلاب رونق و شکوهی مضاعفی پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات بین المللی که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود، افزود: این سی و نهمین دوره مسابقات که در حال برگزاری است به این دلیل اهمیت ویژه ای دارد چرا که ما در شرایطی که استکبار جهانی به دلیل دشمنی و خصومت و کینه ای که با انقلاب اسلامی دارد مدتی است که اهانت و جسارت خود را از حد گذرانیده و هم اکنون قرآن به عنوان کتاب آسمانی دو میلیارد مسلمان مورد اهانت قرار می گیرد.

سلیمی افزود:مدتی است که دشمن و استکبار از حد و حدود خود تجاوز کردند و دشمنی خود را به صورت آشکار بیان داشتند.

حتی در خصوص براندازی نظام رسما بودجه تصویب می کنند و کتاب آسمانی قرآن را به آتش کشیده و به ساحت بزرگ مرد اسلام حضرت پیامبر(ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن یکی از ابزارهای تکریم کلام خدا در مقابل دشمنان است

مسابقات قرآن یکی از ابزارهای تکریم کلام خدا در مقابل دشمنان است