مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:402023-02-21فرهنگي

«حادثه ای در شهر عروسک ها» بهار 1402 رخ می دهد/ تمرکز روی تدریس


عادل بزدوده قصد دارد بهار سال 1402 نمایش «حادثه ای در شهر عروسک ها» را در یکی از سالن های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، - عادل بزدوده قصد دارد بهار سال 1402 نمایش حادثه ای در شهر عروسک ها را در یکی از سالن های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روی صحنه ببرد.

عادل بزدوده کارگردان و هنرمند با سابقه تئاتر و تئاتر عروسکی درباره فعالیت های خود در زمینه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر در دانشگاه مشغول تدریس تئاتر عروسکی هستم و تلاشم بر این است که دانشجویان با تئاتر عروسکی آشنا شوند و بدانند که در آینده با چه شرایطی در این عرصه مواجه خواهند شد.

وی در ادامه به قصد خود برای اجرای نمایش حادثه ای در شهر عروسک ها اشاره کرد و تأکید کرد: اگر شرایط فراهم شود این اثر نمایشی را اردیبهشت سال 1402 روی صحنه خواهم برد.

بزدوده درباره سالن مدنظر برای اجرای حادثه ای در شهر عروسک ها افزود: به طور حتم در یکی از سالن های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این اثر را روی صحنه خواهم برد.

این مدرس با سابقه تئاتر عروسکی در پایان سخنان خود یادآور شد: اگر شرایط برای اجرای حادثه در شهر عروسک ها فراهم نشود همچنان تمرکزم روی تدریس در دانشگاه و آشنا کردن جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حادثه ای در شهر عروسک ها» بهار 1402 رخ می دهد/ تمرکز روی تدریس

«حادثه ای در شهر عروسک ها» بهار 1402 رخ می دهد/ تمرکز روی تدریس