مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-21سياسي

5 هزار شغل برای مددجویان استان سمنان ایجاد شده است


مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: تاکنون پنج هزار و 170 شغل برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در سطح استان ایجاد شده است.

- سمنان- مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: تاکنون پنج هزار و 170 شغل برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در سطح استان ایجاد شده است.

محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه توانمند سازی و اشتغال مددجویان کمیته امداد استان سمنان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، تاکید کرد: با تلاش های انجام شده و با اعطای تسهیلات و حمایت ها، پنج هزار و 170 شغل برای مددجویان کمیته امداد در استان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 750 سری جهیزیه مشتمل بر پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، گاز، لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی در بین مددجویان استان سمنان توزیع شده است، ابراز کرد: این جهیزیه با کمک خیران برای پسران و دختران در حال ازدواج تأمین و تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه شش هزار و 300 دانش آموز تحت پوشش های مختلف کمیته امداد در سراسر استان قرار دارند، گفت: این نهاد همچنین 460 دانشجو را نیز تحت پوشش خود دارد که هزینه های تحصیل آنها اعطا می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه در ماه اخیر شاهد افتتاح 40 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در استان سمنان بودیم، ابراز کرد: به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار شغل برای مددجویان استان سمنان ایجاد شده است

5 هزار شغل برای مددجویان استان سمنان ایجاد شده است