مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-21اقتصادي

در شرکت تعاونی سهام عدالت فارس چه می گذرد


شرکت تعاونی سهام عدالت فارس که با در اختیار گرفتن سهام بیش از دو میلیون نفر از شهروندان فارس از سرمایه 27 هزار میلیارد تومانی برخوردار است تا کنون از هرگونه اطلاع رسانی از نحوه هزینه کرد آن خودداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با ابلاغ قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، هیأت وزیران اولین آیین نامه افزایش ثروت خانوارهای ایرانی را در تابستان سال 84 به تصویب رسانید که حاصل آن توزیع تا 40 درصد از مجموع ارزش سهام بنگاه های قابل واگذاری (36 شرکت بورسی و 13 شرکت غیر بورسی) به 49 میلیون نفر از مردم به صورت فروش اقساطی با دوره 10 ساله و اولویت دو دهک پایین درآمدی با تخفیف 50 درصد در قیمت سهام واگذار شده بود.

پس از آن به استناد مصوبه مورخ 85/08/28 هیأت وزیران شرکت های تعاونی سهام عدالت در استان های مختلف از جمله فارس شکل گرفت و بدین ترتیب 26 شرکت تعاونی سهام عدالت در 26 شهرستان استان فارس در نیمه اول سال 85 تاسیس شد و به دنبال آن با سهامداری این تعاونی ها ، شرکت سرمایه گذاری استان فارس با ماهیت سهامی خاص شکل گرفت و افشین انصاری به سمت مدیر عاملی آن رسید که تا کنون نیز سکان دار این پست است.

بیش از دو میلیون استان فارسی اختیار اداره سهم خود را به شرکت تعاونی سهام عدالت سپردند  در پی فعالیت این شرکت از سال 1386 تا سال 1394 حدود 3/350/0


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرکت تعاونی سهام عدالت فارس چه می گذرد

در شرکت تعاونی سهام عدالت فارس چه می گذرد