مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 22:352023-02-20اقتصادي

نوروز فرصتی برای انتقال فرهنگ نطنز به مسافران نوروزی


حضور گردشگران در نوروز ایجاد فرصتی برای گردش چرخ اقتصادی و انتقال فرهنگ و تمدن شهرستان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان نطنز، بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از تعطیلات نوروزی برای اعتلای اقتصاد گردشگری شهرستان تأکید و اظهار کرد: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی باید با تمام قوا خدمت رسانی به مسافرین و گردشگران را دنبال کنند ولی درعین حال باید بتوانیم صنعت گردشگری و توریسم در شهرستان را نیز تقویت اقتصادی کنیم.

وی افزود: همه دستگاه ها ضمن همراهی با یکدیگر ضرورتاً سه موضوع سفر لذت بخش، امن و راحت برای مسافران را مدنظر قرار دهند و با توجه به هم زمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ضمن رعایت مسائل عقیدتی و بعضاً لزوم رهنمود و توصیه های لازم به گردشگران، ارزش گذاری فیوضات و شأن ماه مبارک مدنظر قرار گیرد.

ظریفی تصریح کرد: توقع و انتظار داریم که در ایام نوروز علاوه بر فراهم نمودن گردش چرخ اقتصادی و رونق کسب وکارها ویژه کلیه صنوف، انتقال هویت و تمدن شهرستان نطنز به صورت ویژه با همکاری ادارات و نهادهای مربوطه انجام پذیرد.

فرماندار نطنز بابیان اینکه سال گذشته شهرستان نطنز مقام سوم بازدید مسافران نوروزی و گردشگران از اماکن تاریخی را کسب کرد، عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروز فرصتی برای انتقال فرهنگ نطنز به مسافران نوروزی

نوروز فرصتی برای انتقال فرهنگ نطنز به مسافران نوروزی