مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 20:322023-02-20سياسي

مازندران با مشکل جدی جمعیت مواجه است


مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه مازندران یکی از استان هایی است که با مشکل جدی جمعیت مواجه است، افزود: از خواهران حوزه های مقاومت بسیج خواسته ایم در تشویق جوانان به بحث فرزندآوری تاکید جدی داشته باشند تا این بحران در استان کم رنگ تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مینا بیابانی امشب در حاشیه نشست با فرماندهان خواهر حوزه های مقاومت بسیج استان مازندران در سپاه کربلا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان مازندران جز استان های خوب و فعال کشور به شمار می رود و همواره در راستای انجام فعالیت ها نتایج مطلوبی به دست آورده است.

وی افزود: خواهران حوزه های مقاومت بسیج در استان در بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی توانستند با ایجاد مراکز کارآفرینی، روندی که در طرح فدک تدوین و ابلاغ کردیم را به صورت مطلوب پیش ببرند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: خواهران بسیجی و خصوصا بانوانی که سرپرست خانوار و نیازمند شغل بودند در استان به خوبی شناسایی شدند، مهارت آموزی شده و اشتغال های پایدار برایشان ایجاد و در ادامه هم از این شغل ها صیانت شد.

بیابانی یادآور شد: در طرح فدک یکی از ویژگی هایی که ما در نظر گرفتیم این است که استاد اقتصاد مقاومتی، یک فرد مشرف به مسائل اقتصادی و اشتغال در استان است و با ارائه راهنمایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران با مشکل جدی جمعیت مواجه است

مازندران با مشکل جدی جمعیت مواجه است