مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:352023-02-20بين الملل

ابوشریف: می توانیم دروغ های رژیم صهیونیستی را خنثی کنیم


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: می توانیم با روش هایی که در اختیار داریم، دروغگویی های رژیم صهیونیستی را خنثی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر ابوشریف طی سخنانی در همایش بین المللی هنر متعهد در حمایت از قدس شریف خاطرنشان کرد: مساله فلسطین نه فقط مساله ما، بلکه موضوعی اساسی در اسلام است.

وی تصریح کرد: یهودیان و صهیونیست ها از طریق رسانه هایی که در اختیار دارند، دروغ های خود را منتشر کرده و چنین القاء کردند که خودشان مظلوم هستند و فلسطینی ها سرزمین آن ها را اشغال کرده اند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران یادآور شد: هنرمندان فلسطینی همواره پیشقدم بودند، مثلا کاریکاتوریست فلسطینی هنرهای زیبایی را به تصویر کشید، اما دیدیم چگونه توسط اسراییلی ها ترور شد.

ابوشریف ادامه داد: هم پیمانان اسراییل هزینه هایی صرف کردند تا دروغ های خود را رواج دهند، اما پیام خودمان کم کم علیه دروغگویی های اسراییل پیروز شد، ما می توانیم دروغ های اسراییل را خنثی کنیم.

وی افزود: صهیونیست ها از طریق فضای مجازی سعی می کنند ایده فلسطینی ها را وارونه جلوه دهند، ولی ما می توانیم با روش هایی که در اختیار داریم این دروغگویی های رژیم اسراییل را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوشریف: می توانیم دروغ های رژیم صهیونیستی را خنثی کنیم

ابوشریف: می توانیم دروغ های رژیم صهیونیستی را خنثی کنیم