مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 18:272023-02-20فرهنگي

مشارکت شاعران 17 استان درجشنواره شعر مروارید عمان


مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران گفت: اختتامیه دومین جشنواره شعر مروارید عمان با عنوان می ایستیم پای ولی زمان خود با حضور شاعران 17 استان در مرکز مازندران برگزار می شود.

- مشارکت شاعران 17 استان درجشنواره شعر" مروارید عمان" ایسنا/مازندران مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران گفت: اختتامیه دومین جشنواره شعر مروارید عمان با عنوان "می ایستیم پای ولی زمان خود" با حضور شاعران 17 استان در مرکز مازندران برگزار می شود.

حسین جوادی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اختتامیه جشنواره شعر مروارید عمان در هفته جاری خبر داد و گفت: این مراسم در حسینیه عاشقان کربلا واقع در ساری برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر خواهد شد.

وی گفت: دبیرخانه دومین جشنواره ملی شعر مروارید عمان در فراخوانی 25 آذر تا 15 بهمن ماه را به عنوان مدت زمان ارسال آثار توسط شاعران کشور تعیین کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ادامه داد: در این مدت شاعران می توانستند آثار خود را در 2 بخش عمومی با موضوع شهدای مدافع امنیت، مدافع حریم، دفاع مقدس و حوادث اخیر و در بخش ویژه شهید مصطفی نوروزی از شهدای مدافع امنیت ارسال کنند.

جوادی با اشاره به اینکه شاعران 17 استان کشور با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کردند، گفت: از مجموع آثار ارسالی پس از داوری 240 اثر به مرحله دوم و 80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شاعران 17 استان درجشنواره شعر مروارید عمان

مشارکت شاعران 17 استان درجشنواره شعر مروارید عمان