مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-20اجتماعي

پروژه های عمرانی نیمه تمام شهری در مازندران ساماندهی شود


معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: طرح های عمرانی نیمه تمام شهرهای مازندران قبل از ورود مسافران ساماندهی شوند زیرا از 15 اسفند بازدید از شهرهای استان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا علیخانی بعدازظهر دوشنبه در جلسه با شهرداران مازندران با بیان اینکه نشست با شهرداران در راستای تشکیل فضای تبادل مطالب توأم با جمع منسجم، همدلی و همفکری مطلوب انجام پذیرفت، اظهار داشت: یادآوری نکات لازم الاجرا و همچنین بررسی شیوه مدیریت شهری برای نوروز 1402 از دیگر اهداف این جلسه است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات عمرانی که در استان انجام می شود باید بازتاب و نتیجه داشته باشد، افزود: در سطح شهرهای استان فضای شاد و بانشاط توسط شهرداران ایجاد شود و سرسبزی و پاکیزگی در شهرها مشهود باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران میزبانی پایدار از مسافران نوروزی را خواستار شد و تصریح کرد: هم زمانی نوروز و ماه مبارک رمضان فضای تلفیقی سیاحت و زیارت در شهرها ایجاد و زیبایی و طراوت معنویت در شهرها حس شود.

علیخانی با بیان اینکه سطح مطلوب نظافت و بهداشت در شهرها دیده شود و عاری بودن شهر از زباله، نخاله و برقرار امنیت شهری نیز مهم است، یادآورشد: نیازمندی ها و خریدهای نوروزی برای شهروندان مهم است و فضای عرضه محصولات بومی و محلی توسط شهرداران جهت عرضه و خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی نیمه تمام شهری در مازندران ساماندهی شود

پروژه های عمرانی نیمه تمام شهری در مازندران ساماندهی شود