مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 17:002023-02-20سياسي

نشست تبیین برنامه های سال 1402 بنیاد دعبل خزاعی درمشهدمقدس


نشست تبیین برنامه های سال 1402 بنیاد دعبل خزاعی و برنامه ریزی برای برگزاری مجمع خیرین هیئت با حضور مدیران و نمایندگان استانی بنیاد، در مشهد مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تبیین برنامه های سال 1402 بنیاد دعبل خزاعی و برنامه ریزی برای برگزاری مجمع خیرین هیئت با حضور مدیران و نمایندگان استانی بنیاد، در مشهد مقدس برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی، ضمن ارائه گزارشات و بررسی عملکرد و اقدامات انجام گرفته و تشریح و تبیین برنامه های پیش رو، بر اولویت ها، راهبردها و اهداف پیش روی بنیاد در سال 1402 در سه کمیسیون تخصصی با حضور نمایندگان و معاونین بنیاد، تاکید و برنامه ها مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در روز اول گردهمایی، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از تحولات و اقدامات صورت گرفته شده در بنیاد ابراز داشت: کار اساسی و مهمی را سازمان تبلیغات اسلامی بواسطه بنیاد دعبل به عهده گرفته است که از اساسی ترین مأموریت ها و خدمات بشمار می رود.

فعالیت های بنیاد دعبل از اهم کارهای سازمان است.

حریزاوی با اشاره به بیان امام راحل در کتاب کشف الاسرار مبنی بر نیاز ما به اداره تبلیغات اسلام، تفسیر این مطلب در زمانه کنونی را اداره و تدبیر امور مسجد و منبر و هیأت بوسیله نیروهای مردمی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تبیین برنامه های سال 1402 بنیاد دعبل خزاعی درمشهدمقدس

نشست تبیین برنامه های سال 1402 بنیاد دعبل خزاعی درمشهدمقدس