مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-20بين الملل

اسراییل همین حالا هم در میانه یک جنگ داخلی قرار دارد!


شماری از مقامات و شخصیت های سیاسی و نظامی صهیونیست، ضمن رد اظهارات اخیر نتانیاهو، بر این مساله تاکید ورزیدند که جنگ داخلی در اراضی اشغالی در شرایط کنونی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، آویگدور کهلانی وزیر سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگو با یدیعوت آحارونوت ضمن رد اظهارات اخیر نتانیاهو، تاکید کرد: اسراییل همین حالا هم در میانه یک جنگ داخلی قرار دارد.

وی افزود: این احساس عمیق در بین ما وجود دارد که باید مبارزه کنیم و از حقوق خود حفاظت کنیم.

یورام کوهن رییس سابق شاباک نیز گفت: در شرایط کنونی شکاف ها در اسراییل عمیق تر شده است و نتانیاهو باید در این زمینه اقدام جدی انجام دهد.

رونن بن اسحاق رییس سابق شاباک نیز در سخنانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به انتشار اطلاعات پزشکی اش تهدید کرد و گفت: او خودش می داند، من درباره چه مساله ای صحبت می کنم.

یاییر لاپید نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که هم اکنون در جریان اپوزیسیون علیه نتانیاهو فعالیت می کند، در سخنانی عنوان کرد: اسراییل وارد یک جنگ داخلی شده است.

وی با هشدار درباره اینکه اسراییل در لبه پرتگاه قرار دارد، افزود: ما در شرایط حساسی قرار داریم و در صورت تصویب اصلاحات قضایی به سوی ویرانی پیش می رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل همین حالا هم در میانه یک جنگ داخلی قرار دارد!

اسراییل همین حالا هم در میانه یک جنگ داخلی قرار دارد!