مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-20اجتماعي

تمامی امکانات و زیرساخت های ایلام برای نوروز فراهم شده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام آمادگی کامل استان برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد شریفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات نوروزی این اداره کل در نوروز 1402 از آمادگی کامل استان برای میزبانی از گردشگران نوروزی خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه علاوه بر تأسیسات اقامتی استان؛ مراکز اسکان فرهنگیان، مهمانسراها، اقامتگاه های بوم گردی و … ایلام آماده اسکان مسافران نوروزی هستند، اذعان داشت: امکان اقامت برای اسکان و رفاه حال مسافران نوروزی در سراسر استان فراهم شده است.

شریفی افزود: مراکز بوم گردی ایلام فرصتی بسیار خوب برای معرفی الگوهای معماری کهن، آشنایی مسافران با پیشینه تاریخی استان و دسترسی به انواع غذاهای محلی و ارگانیک را فراهم می آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام خاطرنشان کرد: افزایش مزیت های اقتصادی ناشی از سفر در سطح روستاها و رونق اقتصادی حاصل از گردشگری به مناطق مختلف استان ایلام نقش مهمی در ارتقای اقتصادی و افزایش درآمدهای روستاییان دارد.

وی، به راه های افزایش مدت ماندگاری گردشگران در ایلام اشاره و اظهار کرد: توسعه زیرساخت های گردشگری، سامان دهی سازمان یافته مسافران در مراکز اقامتی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی امکانات و زیرساخت های ایلام برای نوروز فراهم شده است

تمامی امکانات و زیرساخت های ایلام برای نوروز فراهم شده است