مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:402023-02-20اقتصادي

بازشدن گره 20 ساله در اصفهان / رفع مشکل 2500 مالک در شهر بهارستان


پس از 20 سال بلاتکلیفی، زمین متعلق به 2500 مالک در شهر بهارستان با تلاش معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تعیین تکلیف شد.

- ایسنا/اصفهان پس از 20 سال بلاتکلیفی، زمین متعلق به 2500 مالک در شهر بهارستان با تلاش معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تعیین تکلیف شد.

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: قطعه زمینی با مساحت 377 هزار متر مربع متعلق به جهاد کشاورزی و آبفای استان، از 20 سال قبل در فاز یک بهارستان خریداری شده اما آغاز عملیات اجرایی این زمین به دلیل بروکراسی های اداری به تعویق افتاده بود.

وی ادامه داد: 2500 نفر از پرسنل جهاد کشاورزی، آبفا و مردمی که قصد سرمایه گذاری در این زمین را داشتند بیش از 20 سال پیگیر بودند تا چالش های به وجود آمده ساماندهی شوند، اما اختلافات میان ادارات به جمع بندی نرسیده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: از ابتدای شروع کار دولت سیزدهم در استان این موضوع به عنوان یکی از اولویت های استان در حوزه عمرانی پیگیری شد.

نهایتاً پس از برگزاری جلسات هفتگی و با پیگیری های مداوم حوزه عمرانی استانداری اصفهان به میمنت دهه فجر طرح این زمین نهایی و ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشدن گره 20 ساله در اصفهان / رفع مشکل 2500 مالک در شهر بهارستان

بازشدن گره 20 ساله در اصفهان / رفع مشکل 2500 مالک در شهر بهارستان