مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-20سياسي

برگزاری نشست خبری مؤسسه سفیر گفتمان با محوریت به روزرسانی آموزش


نشست خبری مدیران مؤسسه آموزشی زبان «سفیر گفتمان»، با محوریت آموزش و به روزرسانی آموزش، بعد از ظهر یکشنبه 30 بهمن ماه 1401 در این مجموعه برگزار شد.

- نشست خبری مدیران مؤسسه آموزشی زبان سفیر گفتمان ، با محوریت آموزش و به روزرسانی آموزش، بعد از ظهر یکشنبه 30 بهمن ماه 1401 در این مجموعه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مؤسسه آموزشی زبان سفیر گفتمان، این نشست خبری با حضور دکتر سعید صیاد چمنی مدیر عامل مؤسسه آموزشی سفیر گفتمان ، دکتر امید شکری مدیر اداره توسعه و بازاریابی مؤسسه، گلاره نصیری مدیر اداره اجرایی و آموزش تهران و دیگر مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد.

در ادامه خانم محمودیان مدیر اداره کل مجازی مؤسسه در مورد پلتفرم ناتوس گفت: پلتفرم ناتوس برای اتفاقاتی مثل ثبت نام ایجاد شده است، یعنی دراین پلتفرم دانشجویان لیست کلاس های مختلف را در تمامی شعبات می توانند مشاهده کرده و ثبت نام کنند، حتی ثبت نام کلاس های ترجمه و یا کلاس هایی که متعارف نیستند هم از طریق ناتوس انجام می شود، به طور کلی تمامی ثبت نام ها و ورودی ها از طریق این پلتفرم انجام می شود.

دکتر شکری مدیر اداره کل توسعه و بازاریابی مؤسسه، پیرامون برنامه های مؤسسه در مناطق محروم گفت: در خصوص مناطق محروم برنامه های خاصی در مؤسسه وجود دارد و در وهله نخست محتواهای ضبط شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست خبری مؤسسه سفیر گفتمان با محوریت به روزرسانی آموزش

برگزاری نشست خبری مؤسسه سفیر گفتمان با محوریت به روزرسانی آموزش