مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-20اجتماعي

مناسب سازی تقاطع های معابر خیابان زمزم ویژه توانیابان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به طرح ویژه بهاران خدمت، گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه در همین راستا و به منظور کاهش رفع مشکلات افراد توانیاب و تهسیل دسترسی آن ها به خدمات شهری مناسب، - شهردار منطقه 17 گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری به منظور کاهش رفع مشکلات افراد توانیاب و تهسیل دسترسی آن ها به خدمات شهری مناسب، اقدام به اجرای مناسب سازی معابر و رفع موانع فیزیکی از 12 تقاطع منتهی به خیابان زمزم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه17، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به طرح ویژه بهاران خدمت، گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه در همین راستا و به منظور کاهش رفع مشکلات افراد توانیاب و تهسیل دسترسی آن ها به خدمات شهری مناسب، اقدام به اجرای مناسب سازی معابر و رفع موانع فیزیکی 12 تقاطع منتهی به خیابان زمزم کرده است.

وی افزود: در این عملیات عمرانی، مرمت و بازسازی کف پوش بتنی و نوار بساوایی به مساحت تقریبی 100 متر مربع در 1700 متر طول از مسیر پیاده رو خیابان مذکور اجرا شده است.

شهردار منطقه 17 تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های مدیریت شهری مساعد کردن محیط برای انجام فعالیت افراد توانیاب است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی تقاطع های معابر خیابان زمزم ویژه توانیابان

مناسب سازی تقاطع های معابر خیابان زمزم ویژه توانیابان