مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 13:312023-02-20اقتصادي

ارائه سند به واحدهای احداثی در اراضی ملی تصرفی سیستان و بلوچستان


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از صدور سند مالکیت زمین های متصرفه دولتی به نفع مردم در این استان خبر داد و گفت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از صدور سند مالکیت زمین های متصرفه دولتی به نفع مردم در این استان خبر داد و گفت: ساخت و سازهای قبل از سال 1394، مردم برروی زمین های دولتی سنددار می شود.

حسینعلی کریمی امروز دوشنبه 1 اسفند در جلسه صدور اسناد اراضی ملی اظهار داشت: براساس آیین نامه اجرایی بند (ک) تبصره (11) ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور، اراضی دولتی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی تصرف و در آن احداث بنا شده و به صورت ساختمان، واحد تجاری و یا کارگاه مورد بهره برداری قرار گرفته باشد قابل واگذاری است.

وی با بیان اینکه زمین های داخل محدوده و حریم شهرها که متعلق به وزارت راه و شهرسازی باشد مشمول این قانون می شود، گفت: کسانی که قبل از سال 1394 برروی زمین های دولتی بنایی ساخته اند می توانند برای دریافت سند اقدام کنند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متقاضیان مشمول این آیین نامه، تا پایان سال 1401 مهلت دارند با در دست داشتن مدارک لازم به ادارات راه و شهرسازی مراجعه تا پس از تشکیل پرونده اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سند به واحدهای احداثی در اراضی ملی تصرفی سیستان و بلوچستان

ارائه سند به واحدهای احداثی در اراضی ملی تصرفی سیستان و بلوچستان