مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 12:362023-02-20اقتصادي

مدیرکل پشتیبانی امور دام: مشکلی در تامین گوشت در ماه رمضان نداریم


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی از آمادگی کامل استان برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان و ایام عید خبر داد.

- عباس صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: ذخیره کافی برای تامین گوشت مورد نیاز مردم در ایام ماه رمضان صورت گرفته و مشکلی در تامین گوشت در استان نداریم.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ذخیره کافی برای ایام پیشرو صورت گرفته و مردم نگران تامین گوشت قرمز و مرغ نباشند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان مرکزی با بیان اینکه این مرکز در سال جاری 2 هزار تن گوشت منجمد، یک هزار و 200 تن گوشت مرغ منجمد، 150 تن گوشت گوسفندی و 650 تن گوشت گوساله در استان توزیع کرده است، بیان کرد: این اقلام با قیمت مصوب دولتی توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

صالحی گفت: همچنین تاکنون یک هزار و 350 تن گوشت مرغ، 625 تن گوشت قرمز شامل 120 تن گوشت گوسفندی و 500 تن گوشت گوساله در استان ذخیره سازی شده است.

وی  با اشاره به خرید دام در سال جاری نیز اظهار کرد:  امسال و با هدف حمایت از تولیدکنندگان 8 هزار و 500 راس دام سبک و سنگین خریداری شد که منجر به ذخیره سازی 800 تن گوشت منجمد شد.

 به گفته وی استان مرکزی سالانه 54 هزار تن گوشت سفید، 53 هزار تن تولید گوشت قرمز، 320 هزار تن شیر تولید و روانه بازار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل پشتیبانی امور دام: مشکلی در تامین گوشت در ماه رمضان نداریم

مدیرکل پشتیبانی امور دام: مشکلی در تامین گوشت در ماه رمضان نداریم