مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-20اجتماعي

فرماندار بافق: ظرفیت های گردشگری بافق نیازمند تقویت است


فرماندار بافق بر توجه ویژه به ظرفیت های گردشگری شهرستان تاکید کرد و گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز باید اماکن دیدنی منطقه برای آشنایی گردشگران با جاذبه های گردشگری، - محمدعلی صمیمی فرماندار بافق، در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهار کرد:  شهرستان بافق با دارا بودن ظرفیت های طبیعی، تاریخی و تنوع آداب و رسوم در شهر و روستاها از جلوه های نابی برخوردار است و نخلستان های آن همراه با بیش از 60 اثر دیگردر فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

وی از بافق به عنوان شهر ملی حصیر بافی یاد کرد و افزود: انواع محصولات حصیری، سوغات ارزشمند دست هنرمندان بافقی است که گردشگران نوروزی می توانند به عنوان سوغات خریداری کنند و همراه داشته باشند.

صمیمی از اصحاب رسانه خواست در آستانه فرا رسیدن نوروز بناهای باستانی ارزشمند شهرستان را مانند قلعه تاریخی باقر آباد، کمپ کاراکال صادق آباد با تلماسه های زیبا، امامزاده و مسجد جامع، مجموعه آبشار، پارک و دریاچه آهنشهر و دهها اثر نامی بافق و روستاهای زیبا و خوش آب و هوا که بعضا هدف گردشگری هم هستند در سطح ملی معرفی کنند.

فرماندار بافق گردشگری را از صنایع مفید، اقتصادی و سود آور برشمرد و افزود: باید این صنعت رونق پیدا کند و در منطقه گسترده شود و به عنوان یک شغل پایدار در مردم به ویژه جوانان شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بافق: ظرفیت های گردشگری بافق نیازمند تقویت است

فرماندار بافق: ظرفیت های گردشگری بافق نیازمند تقویت است