مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-20اقتصادي

طراحی و ساخت ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونل سازی


یک شرکت دانش بنیان توانسته است زنجیره کاملی از ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونلسازی را طراحی و تولید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، یک شرکت دانش بنیان توانسته تاکنون ماشین آلات تولیدی پروژه های مختلف تونلسازی و معدنی کشور را به تولید برساند.

شاهد شیرین، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت به عنوان اولین تولیدکننده ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونلسازی در قامت یک شرکت دانش بنیان فعالیت می کند.

وی افزود: در این سال ها با حمایت های صندوق نوآوری توانسته ایم از نظر کیفیت با نمونه های غربی و از نظر قیمت با مدل های چینی رقابت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های موفقیت آمیز این شرکت، گفت: علاوه بر فروش، محصولات ما در چندین پروژه حفاری تونل سابقه اجرایی خوبی داریم؛ در پروژه های انتقال فاضلاب پردیس، زیرگذر جنوب شرق تهران، معدن سرب و روی انگوران و یکی از معادن مس پروژه های موفقیت آمیزی را به ثمر رسانده ایم.

مدیرعامل شرکت درباره میزان اشتغال زایی این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: پس از چهار سال تولید مداوم اکنون حدود 50 نفر به صورت مستقیم با ما همکاری می کنند.

وی در ادامه با اشاره به ذخایر بسیار غنی معدنی کشور، گفت: روزی که ما کار خود را آغاز کردیم، فناوری ماشین آلات معدنی در کشور دچار مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونل سازی

طراحی و ساخت ماشین آلات معدنکاری زیرزمینی و تونل سازی