مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:492023-02-20سياسي

وزیر بهداشت:علیرغم تمام تحریم ها،همچنان یک کشور موفق هستیم


وزیر بهداشت با بیان اینکه علیرغم تحریم ها، همچنان یک کشور موفق هستیم،گفت:ما کشوری پرافتخارهستیم که توانسته کارآمدی خود را در صحنه های مختلف به دنیا نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در پنجمین کنگره شهدای داروسازی و سلامت که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: امروز ما مشکلات اساسی در کشور داریم که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند و مسؤولان در حال مبارزه با این مشکلات هستند.

امروز دشمنان تحریف تاریخ را در دستور کار قرار داده اند به طوری که رضا پهلوی و ثابتی را به عنوان افراد انقلابی معرفی می کنند.

این ها کسانی هستند که اموال مردم را به غارت برده اند و تاریخ از آنها به عنوان شکنجه گران مردم یاد می کند، اما می دانیم که فضای مجازی هم در این عرصه تلاش کرده تا این افراد را افرادی انقلابی و دردمند مردم معرفی کند.

وی افزود: نسل جوان تاریخ را به یاد نمی آورد زیرا در آن زمان پیش از انقلاب اسلامی به دنیا نیامده است اما مسأله تحریف تاریخ مسأله ای مهم است که باید برای آن چاره ای بیندیشیم.

وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول تاریخ، گفت: اصلاً دستاوردهای انقلاب اسلامی با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست پزشکان پاکستانی در پیش از انقلاب در خط درمان و سلامت ما بوده اند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت:علیرغم تمام تحریم ها،همچنان یک کشور موفق هستیم

وزیر بهداشت:علیرغم تمام تحریم ها،همچنان یک کشور موفق هستیم