مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:362023-02-20حوادث

توزیع بیش از 12 تن مواد غذایی در مناطق برفی چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 12 تن مواد غذایی، اقلام دارویی و آرد در روستاها و شهرهای شهرستان های درگیر برف استان توزیع شد.

- مسعود مثنوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از 26 تا 30 بهمن ماه 46 حادثه در چهارمحال و بختیاری رخ داد که 25 حادثه از این تعداد برف و کولاک بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: در این حوادث 160 تیم عملیاتی شامل 555 نیروی امدادی به 10 هزار و 16 حادثه دیده امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه 51 آمبولانس به مناطق محاصره در برف اعزام شد، ادامه داد: طی بارش ها به علت مسدود شدن راه های مواصلاتی بیشتر امدادرسانی ها هوایی انجام شد که از 2 بالگرد هوانیروز و 2 بالگرد هلال احمر برای این عملیات ها استفاده شد.

مثنوی بیان داشت: در این مدت 23 سورتی پرواز در استان انجام شد تا سه بیمار شامل یک نوجوان 13 ساله و دو کودک و 9 مادر باردار به بیمارستان منتقل شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در این مدت بیش از 12 تن مواد غذایی شامل بسته های غذایی هلال احمر و ستاد فرمان امام(ره)، اقلام دارویی و آرد در روستاها و شهرهای شهرستان های درگیر برف توزیع شد.

وی در پایان گفت: اکنون نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیرهای روستایی هستند و ما آمادگی کامل جهت انتقال بیماران یا امدادرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 12 تن مواد غذایی در مناطق برفی چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 12 تن مواد غذایی در مناطق برفی چهارمحال و بختیاری