مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:042023-02-20اقتصادي

وحیدی: ایام نوروز با همه ظرفیت در میدان خدمت رسانی به مردم حاضر هستیم


وزیر کشور عملکرد سال گذشته در ایام نوروز برای کنترل ترافیک و کاهش تلفات جاده ای را خوب توصیف کرد و گفت: در نوروز 1402 با تمام ظرفیت در میدان برای خدمات رسانی به مردم حاضر خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نشست استانداران سراسر کشور به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور آغاز شد.

در این نشست که با حضور مهرداد پذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد، آخرین اقدامات انجام شده در استان ها برای ساخت مسکن ملی و همچنین آمادگی دستگاه ها برای افزایش ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وزیر کشور در این نشست با بیان اینکه سال گذشته عملکرد خوبی در کنترل ترافیک و کاهش مرگ و میر جاده ای داشتیم، گفت: شخص ریاست محترم جمهور از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک راهور بازدید کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور میدانی فعال و قوی استانداران در کنترل ترافیک و سفرهای نوروزی در سال گذشته، اظهار کرد: ان شاءالله با همین روحیه و انگیزه جهادی، امسال هم با تمام ظرفیت در میدان برای خدمات رسانی به مردم حاضر خواهیم بود.

سال گذشته عملکرد خوبی در کنترل ترافیک و کاهش مرگ و میر جاده ای داشتیم و رییس جمهور هم بازدیدی از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک راهور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: ایام نوروز با همه ظرفیت در میدان خدمت رسانی به مردم حاضر هستیم

وحیدی: ایام نوروز با همه ظرفیت در میدان خدمت رسانی به مردم حاضر هستیم