مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 06:452023-02-20فرهنگي

«بچه زرنگ» چگونه پدیده جشنواره «فجر» شد؟/ تابوهایی که شکستیم!


حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» که موفق به شکار سیمرغ بهترین انیمیشن از چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر شد به ارائه توضیحاتی درباره دستاوردها و برنامه ها درباره این اثر پرداخت.

- حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن سینمایی بچه زرنگ که موفق به شکار سیمرغ بهترین انیمیشن از چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر شد به ارائه توضیحاتی درباره دستاوردها و برنامه ها درباره این اثر پرداخت.

حامد جعفری تهیه کننده انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی مشترک بهنود نکویی و محمدجواد جنتی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این انیمیشن گفت: ما در گروه هنر پویا به همراه شریک اصلی مان در اثر بچه زرنگ یعنی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان بخشی از بدنه فعالان سینمای کودک و نوجوان در کشور، همواره تلاش می کنیم تا از هر فرصت و روزنه ای برای بهبود وضعیت سینمای مهجور و مغفول کودک و نوجوان استفاده کنیم و طبیعتاً جشنواره فجر هم یکی از همین فرصت هاست.

لذا به محض اینکه احساس کردیم، این امکان را خواهیم داشت که نسخه ای از فیلم را برای نمایش در جشنواره فجر آماده کنیم، در جشنواره ثبت نام کردیم و حضور بچه زرنگ در جشنواره فرصتی بود تا فعالان، دست اندرکاران، منتقدان، مدیران و همه صاحب نظران توجه شان معطوف به سینمای کودک و نوجوان و اهمیت و جایگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه زرنگ» چگونه پدیده جشنواره «فجر» شد؟/ تابوهایی که شکستیم!

«بچه زرنگ» چگونه پدیده جشنواره «فجر» شد؟/ تابوهایی که شکستیم!