مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-19اقتصادي

صد کتاب آماده چاپ در انتظار کاغذ است/مسئولان از صنعت نشر حمایت کنند


مسئول غرفه دفتر انتشارات اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به افزایش هزینه های چاپ و نبود کاغذ، حمایت ویژه مسئولان از صنعت نشر را خواستار شد و گفت: - ایسنا/قم مسئول غرفه دفتر انتشارات اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به افزایش هزینه های چاپ و نبود کاغذ، حمایت ویژه مسئولان از صنعت نشر را خواستار شد و گفت: 100 عنوان کتاب عربی و دروس حوزوی آماده چاپ داریم که در بازار هم متقاضی دارد اما به علت نبود کاغذ نمی توانیم این کتب را به چاپ برسانیم.

یاسر کلهری مسئول غرفه دفتر انتشارات اسلامی وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نمایشگاه کتاب دین، امروز 30 بهمن ماه در گفتگو با ایسنا با اشاره به ارائه 300 عنوان کتاب با موضوعات دینی از جمله فقه و اصول در نمایشگاه کتاب دین اظهار کرد: پنج عنوان کتاب مهم دینی که چاپ اولی است در این نمایشگاه به عنوان تازه های دفتر انتشارات اسلامی عرضه می شود.

وی از وسائل شیعه و مفتاح الکرامه به عنوان آثار پرطرفدار دفتر انتشارات اسلامی در نمایشگاه کتاب دین نام برد و عنوان کرد: 20 درصد تخفیف نمایشگاه برای کتب این انتشارات درنظر گرفته شده است.

کلهری، حضور بیشتر بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب دین را مورد انتظار دانست و گفت: در شرایط سخت اقتصادی شاهد کاهش توان مالی خانواده ها و افراد در خرید کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صد کتاب آماده چاپ در انتظار کاغذ است/مسئولان از صنعت نشر حمایت کنند

صد کتاب آماده چاپ در انتظار کاغذ است/مسئولان از صنعت نشر حمایت کنند