مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 23:302023-02-19اقتصادي

آماده توزیع 900 هزار اصله نهال در استان سمنان هستیم


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با هدف مشارکت مردم در سرسبزی و آبادانی استان، آماده توزیع 900 هزار اصله نهال هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر مرادی حقیقی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان به میزبانی استانداری درباره نهضت درخت کاری در سمنان، توضیح داد: با هدف مشارکت مردم در سرسبزی و آبادانی آماده توزیع 900 هزار اصله نهال در سراسر استان و در بین مردم هستیم.

وی با بیان اینکه این طرح در واقع در ادامه پروژه کاشت یک میلیارد درخت که یک طرح مردمی محسوب می شود، انجام خواهد شد، ابراز کرد: هدف طرح افزایش مشارکت های مردمی است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان درباره ضرورت های طرح، بیان کرد: تغییر اقلیم، افزایش گازهای گلخانه ای و تخریب جنگل ها، وجود آفت و پیری جنگل های زاگرسی، از الزاماتی است که نیاز به اقدامات در راستای احیای اکوسیستم ها و کاشت درخت را بیش از پیش نمایان می سازد.

مرادی حقیقی همچنین گفت: تولید و توزیع یک میلیارد نهال توسط دولت طی چهار سال برای کشور در دستور کار قرار گرفته که از این میزان، 10 میلیون اصله برای استان سمنان تعیین شده، سالی دو و نیم میلیون باید در استان تولید و توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده توزیع 900 هزار اصله نهال در استان سمنان هستیم

آماده توزیع 900 هزار اصله نهال در استان سمنان هستیم