مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 21:402023-02-19اقتصادي

مصرف سالانه 300 میلیون مترمکعبی آب شرب در گیلان


مدیرعامل آب منطقه ای گیلان مصرف آب شرب سالانه استان را حدود 300 میلیون مترمکعب دانست و خاطرنشان کرد: در استان گیلان تمهیدات کافی برای تامین آن که جزو اولویت های اصلی ماست، - ایسنا/گیلان مدیرعامل آب منطقه ای گیلان مصرف آب شرب سالانه استان را حدود 300 میلیون مترمکعب دانست و خاطرنشان کرد: در استان گیلان تمهیدات کافی برای تامین آن که جزو اولویت های اصلی ماست، اندیشیده شده و نگرانی از بابت تامین آب شرب در استان نداریم.

وحید خرمی در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر بهینه سازی مصرف آب کشاورزی در سال زراعی پیش رو، اظهار کرد: برای عبور ایمن از چالش های فصل زراعی پیش رو، مصرف بهینه آب و کاهش اتلاف آن در دستور کار شرکت آب منطقه ای گیلان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حجم آب ذخیره شده سد سفیدرود حدود 180 میلیون مترمکعب است، افزود: این عدد در مدت مشابه سال قبل 265 میلیون مترمکعب و در مدت مشابه دو سال گذشته حدود 800 میلیون مترمکعب بوده که نشان می دهد ذخیره آب بسیار کمی در پشت سد سفیدرود داریم و این در حالی است که در فصل کشاورزی ماهانه حداقل 350 تا بیش از 400 میلیون مترمکعب به طور متوسط مصرف داریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان تصریح کرد: راهبرد مدیریت بهینه مصرف آب و کاهش اتلاف آن در کنار عمل کشاورزان عزیز به توصیه های سازمان جهاد کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف سالانه 300 میلیون مترمکعبی آب شرب در گیلان

مصرف سالانه 300 میلیون مترمکعبی آب شرب در گیلان