مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-19سياسي

نمایشگاه کتاب دین به سلایق مختلف در حوزه دین توجه دارد


عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب دین به سلایق مختلف در حوزه دین توجه دارد، گفت: هر چه فعالیت های علمی و پژوهشی گسترده تر شود، - ایسنا/قم عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب دین به سلایق مختلف در حوزه دین توجه دارد، گفت: هر چه فعالیت های علمی و پژوهشی گسترده تر شود، خروجی آثار ناشران دینی نیز بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور امروز 30 بهمن ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حوزه علمیه و حوزه دین به دنبال پاسخگویی به سؤالات جدید است، اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی و دینی برای پاسخ به سؤالات دینی پای کار آمده و تا به امروز محتواهای بسیاری در این زمینه به چاپ رسیده است.

دبیر هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب دین به سلایق مختلف در حوزه دین توجه دارد، اظهار کرد: افرادی که در حوزه دین پرسش های تخصصی دارند با مراجعه به غرفه های نمایشگاه کتاب دین و بهره مندی از آثار موجود می توانند پاسخ سؤالات خود را به دست بیاورند.

بهجت پور، دستاوردهای ناشران دینی را نشان دهنده خروجی های کارهای پژوهشی و علمی دانست و عنوان کرد: هر چه فعالیت های علمی و پژوهشی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب دین به سلایق مختلف در حوزه دین توجه دارد

نمایشگاه کتاب دین به سلایق مختلف در حوزه دین توجه دارد