مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 15:472023-02-19حوادث

باند کلاهبرداری در شیراز منهدم شد


رییس پلیس آگاهی استان فارس از انهدام یک باند کلاهبرداری در شیراز خبر داد و گفت: اعضای این باند با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضا از یک شهروند کلاهبرداری کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ کاووس حبیبی امروز 30 بهمن ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره شکواییه از شهروندی مبنی بر اینکه فردی که خود را کارمند دادگستری معرفی نموده و با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضا در قبال دریافت مبلغی از وی کلاهبرداری کرده است، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با تحقیقات صورت گرفته متوجه شدند شاکی دارای یک فقره پرونده در یکی از محاکم قضایی استان بوده که در حین رسیدگی به آن پرونده با فردی که خود را کارمند دادگستری معرفی  کرده و مدعی گرفتن رای به نفع وی در قبال دریافت مبلغی در دادگاه بوده آشنا می شود.

این مقام انتظامی بیان کرد: با بررسی های دقیق و استعلامات صورت گرفته مشخص شد متهم در هیچ یک از دستگاه های دولتی مشغول به کار نیست.

سرهنگ حبیبی اظهار داشت: با اقدامات فنی، اطلاعاتی و با تحقیقات گسترده مشخص شد متهم و 4 نفر دیگر با تشکیل باندی 5 نفره با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضا از این شهروند که در محاکم قضایی دارای پرونده بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند کلاهبرداری در شیراز منهدم شد

باند کلاهبرداری در شیراز منهدم شد