مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-19حوادث

اقدامات شهرداری تبریز در مسیرگشایی و بازآفرینی شهری ارزنده است


مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی اقدامات شهرداری تبریز در مسیرگشایی ها و بازآفرینی شهری را ارزنده دانست و در عین حال تخصیص بودجه دولتی برای این بحث را ضروری خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر هنربر صبح امروز یک شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با گرامیداشت یاد جانباختگان زلزله اخیر خوی، ترکیه و سوریه، از استقرار 11 اردوگاه در مناطق زلزله زده خوی بلافاصله بعد از وقوع این زمین لرزه خبر داد و گفت: بعد از زلزله خوی تیم های امداد هلال احمر، اورژانس سپاه و بسیج به منطقه عازم شدند و برای 10 هزار نفر امکاناتی همچون چادر و پتو ارائه شد.

وی با بیان اینکه یک درصد جمعیت جهان در ایران است و شش درصد خطرات ناشی از بلایای طبیعی در ایران اتفاق می افتد، 70 درصد از وسعت کشور را در معرض خطر زلزله، روی گسل و یا در خطر گسل اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین 50 درصد مردم کشور را در معرض خطر سیل دانست و افزود: سالانه پنج درصد بودجه کشور صرف خسارت بلایای طبیعی می شود.

وی با رد شایعاتی مبنی بر اینکه زلزله خوی ارتباطی با زلزله ترکیه و سوریه دارد، این احتمال را از منظر متخصصان زلزله شناسی و زمین شناسی استانی و کشوری رد شده عنوان کرد و احتمال وقوع زلزله تحت تأثیر گسل آناتولی شرقی را تکذیب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری تبریز در مسیرگشایی و بازآفرینی شهری ارزنده است

اقدامات شهرداری تبریز در مسیرگشایی و بازآفرینی شهری ارزنده است