مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-19سياسي

بلوغ رسانه در کهگیلویه و بویراحمد/ نقش جشنواره ابوذر محسوس است


یاسوج_ نقش جشنواره ابوذر در بلوغ رسانه های کهگیلویه و بویراحمد محسوس است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها_ پژمان امیدی: جشنواره ابوذر اینک دیگر جایگاه خود را در بین اصحاب رسانه استان و کشور پیدا کرده و نقشی بی بدیل در ارتقای دانش و بینش رسانه ای و جریان سازی در این عرصه داشته است.

جشنواره ای که شش دوره خود را در این استان برگزار کرد و می توان گفت در هر دوره اش بر رشد فنی و محتوایی رسانه های دیداری و شنیداری کهگیلویه و بویراحمد افزوده است.

رشد کیفی رسانه های استان و نزدیک شدن به استانداردهای این عرصه نتیجه الگو سازی هایی بوده که مدیران جشنواره ابوذر به عنوان یک راهبرد در ادوار این جشنواره مدنظر قرار داده اند و در کنار آن راهبری رسانه ها به سمت موضوع ها و سوژه هایی که نیاز امروز جامعه استانی است، بستر رشد و پیشرفت و رفع مسائل و مشکلات استان را هموار کرده است.

شرکت 800 اثر در این جشنواره نیز شاهدی بر این مدعاست که اصحاب واقعی قلم و رسانه در استان بیش از گذشته اهمیت و شخصیت این جشنواره را باور دارند و آثار خود را به سنگ محک این جشنواره می آزمایند.

از دیگر برکات این جشنواره این است که همچون الکی، رسانه های اثرگذار، مطالبه گر، دلسوز، متعهد و مردمی را از فیک نیوز ها و شبه رسانه های فصلی و ابزاری و رسانه های روابط عمومی محور جدا می کند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوغ رسانه در کهگیلویه و بویراحمد/ نقش جشنواره ابوذر محسوس است

بلوغ رسانه در کهگیلویه و بویراحمد/ نقش جشنواره ابوذر محسوس است