مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-19فرهنگي

حمایت از ناشران حوزه دین به معنای نشر فضایل اخلاقی است


مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نشر معارف دینی در قالب کتاب در حقیقت نشر فضائل اخلاقی است که از کارکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد به شمار می رود.

- قم- مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:نشر معارف دینی در قالب کتاب در حقیقت نشر فضائل اخلاقی است که از کارکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ظریفیان صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه کتاب دین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ناشران عرصه دین و همچنین ناشران استان قم استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب دین داشتند که باید از آنان تقدیر شود.

مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از کتاب های حوزه دین پس از انقلاب اسلامی انتشار یافته است افزود: نهادهای متولی این امر همانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت های خوبی برای ترویج معارف دینی در قالب کتاب های دین داشتند تا کتاب های دینی به راحتی در اختیار اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال ناشران حوزه دین اهتمام ویژه ای دارد گفت: نشر معارف دینی در بخش های مختلف و به زبان های گوناگون در حقیقت نشر فضائل اخلاقی است که از کارکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ناشران حوزه دین به معنای نشر فضایل اخلاقی است

حمایت از ناشران حوزه دین به معنای نشر فضایل اخلاقی است