مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-19ورزشي

پسر رییس فدراسیون تیروکمان چگونه وارد اردوی تیم ملی دانشجویان شد؟


پسر رییس فدراسیون تیروکمان در حالی در رقابت های انتخابی دانشجویان با ثبت رکورد لازم مجوز حضور در اردوی تیم ملی را گرفت که نسبت به دیگر شرکت کنندگان، - از یک امتیاز برخوردار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به منظور حضور در سی و یکمین دوره رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان (6 لغایت 17 مرداد ماه -چنگدو چین) و با برگزاری رقابت های انتخابی، ترکیب اردونشینان تیم ملی تیروکمان دانشجویان در هر دو بخش کامپوند (8 نفر) و ریکرو (4 نفر) مردان و بانوان مشخص شد.

از جمله کماندارانی که به واسطه حضور در این رقابت ها، وارد ترکیب اردونشینان تیم ملی شد احسان شعبانی بهار است؛ پسر غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان که تقریبا همزمان با ورود پدر به این فدراسیون فعالیت در این رشته را آغاز کرد و یک دوره هم در ترکیب تیم نوجوانان قرار داشته است و حالا در اولین سال دانشجو شدنش، گام بزرگی برای تثبیت جایگاه در ترکیب تیم ملی دانشجویان براداشته است.

احسان شعبانی بهار یکی از 13 کمانداری بود که در رقابت های انتخابی کامپوند مردان دانشجویان شرکت کرد و با رکورد 684 در رده دوم ایستاد و اینگونه یکی از چهار سهمیه (اصلی و رزرو) را برای حضور در اردوی تیم ملی دانشجویان کامپوند به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر رییس فدراسیون تیروکمان چگونه وارد اردوی تیم ملی دانشجویان شد؟

پسر رییس فدراسیون تیروکمان چگونه وارد اردوی تیم ملی دانشجویان شد؟